A Lexus az idei évben piacra dobta a 2008-as évben kiadott LX 570-es legújabb változatát, immáron új külsőben. Korábban már láthattunk egy koncepciót ebből a típusból egy autókiállításon, azonban csak 2015-re jelentették be a hivatalos megjelenést.

A LX név itt azt jelenti, hogy a Lexus-nak ez a SUV a legújabb és legtrendibb luxusautója lesz, amivel nagyot szeretnének szakítani az autópiacon. Az autó belsejében puhabőr bevonat található, amivel az ülések is be lettek vonva, amik természetesen teljesen fűthetőek és állíthatóak, és a hidegebb időkben akár még a kormányt is be tudjuk melegíteni, ha fázna a kezünk vezetés közben.

A második sor üléseit is lehet melegíteni, ha pedig kedvük támad a hátul ülőknek, bármikor bekapcsolhatják a DVD-t, és megnézhetnek út közben egy filmet.

Az újítások terén sajnos néhány apró részletről elfelejtkeztek, ami igen szembetűnő. A kockás belső dizájn mellett a digitális óra sem a 2015-ös fejlesztésekről árulkodik, főként a középen elhelyezkedő érintőképes digitális konzol, ami nem a legfejlettebb vezérlőrendszerrel büszkélkedik. A harmadik üléssorral is akadnak problémák, mivel ha használatban vannak, akkor a raktér mérete jóval csökken, ha pedig nincsenek felhajtva, akkor kissé akadályozzák a be és kipakolást, legalábbis a tesztelők szerint.

Az első hivatalos menetpróbákon jól megmutatkozott miben lesz a Lexus LX 570 első a kategóriájában. A futómű rendszer úgy viselkedik az utakon mintha mindig is oda született volna, és ami még jobban dicséri, az hogy a népszerű Cadillac Escalade-hez hasonlították. A kormányzás terén mindent beleadtak a tervezők, mivel nem kell nagy fordulatokat tennünk ahhoz, hogy az autó forduljon, és a fékek is kisebb reakciókra is tökéletesen reagálnak, bármilyen körülmények között.

Az 5.7 literes V8-as erőforrásra nem lehet panasz, főként a hat fokozató stick váltóra, ami tökéletesen illeszkedik az autóhoz. Sokan a Toyota-hoz hasonlítják a Lexus LX 570-et, azonban attól sokkal jobban felszerelt, de még mindig nem üti meg egy Cadillac Escalade ESV Premium szintjét. Ez amiatt van, hogy a Cadillac ára 88 ezer dollár és a Lexus-é mindössze 5000 ezerrel kevesebb, a prémium autó ára pedig már drágább, mint a vetélytársa.

A mivel egy luxusautóról van szó, érdemes kivesézni, miért is kerül ennyibe. Az autóba került egy Mark Levinson Dolby Surround hangrendszer, amiben 19 colos hangfalakat is felfedezhetünk, egy dual-képernyős DVD hátsó utastéri szórakoztató rendszer, vezeték nélküli fejhallgatókkal, és különféle audio és video bementekkel, ezeknek az ára 2000 dollár. A belső tér luxus érzését növelik a fél-anilin kontrasztos varrással ellátott bőrbevonatú fűthető, és hűthető, hátsó illetve első ülések és a szintén ilyen extrával felszerelt kormánykerék is. A center konzolban beépített hűtőtáska, smart belépőkártyás kulcs található, az ajtóknál pedig valódi fából készített kapcsoló lemezeket találunk, valamint a középső kartámasz fedele is ilyen anyagból lett kialakítva. A technikai téren parkolás segítő rendszer, és oldalsó tolató kamerák is be lettek építve, a biztonság érdekében.