Reklámajándék jegyzetfüzetMég ma is sokan papírra írják fel a teendőiket, illetve papíralapú határidőnaplóba jegyzik le a fontos események, találkák, tárgyalások időpontjait. Igaz, hogy ezt már az okostelefonokba is be lehetne pötyögni, de ebben a néha túlzottan is digitális világban, üdítő érzés lehet néha kézzel is írni.

Éppen ezért, a reklámajándék jegyzetfüzet még mindig megállja a helyét és sokan örülnek neki, ha év végén ilyet kapnak a cégvezetőktől, partnerektől. Persze nem mindegy, hogy miként néz ki a reklámajándék jegyzetfüzet, valamint az sem, hogy milyen anyagokból készül, illetve mennyire szép a kivitelezés.

Ha pozitív benyomást akarnak ezzel kelteni, akkor igényesnek kell lennie és a designra is nagy hangsúlyt kell fektetni. Érdemes a cég arculatához illő megjelenést kölcsönözni a szuvenírnek és a cég logója, elérhetőségei is megjelenhetnek a reklámajándék jegyzetfüzet borítóján, esetleg bizonyos lapjain is. Arra azonban figyelni kell, hogy a logó és a felirat ne legyen túlzó, egy finom utalás is elég ahhoz, hogy a jövőbeni tulajdonosokat emlékeztesse rá, honnan származik a reklámajándék jegyzetfüzet.