A Ford 2010-ben nagyot szakított azzal, hogy visszahozta a piacra a méltán népszerű Transit-ot. Öt éve majdnem rekordokat döntött az eladási mutatókkal, amit még jobban fokoz, hogy évente a Ford a bevételeinek 25%-át még mindig a Transit-ból nyeri. 2014-ben a versenybe beszállt a Ram a CV-vel, amit a munkásréteg igen hamar megkedvelt. Később a Nissan is kidobta az NV 200-ast, ami versenybe szállt főként az árával a haszonautók piacán. A Chevrolet szintén megcélozta ezt a rétegkört, és 2015-ben megjelenteti a City Express-t, amitől nagy sikereket remél.

A vadonatúj Chevrolete City Express-t elsőként a sokoldalúságáért fogjuk majd szeretni, másrészt pedig a csomagtér kialakítása miatt. Bár nem olyan nagy, mint a Transit Connect-é azonban sokkal praktikusabban kihasználható lesz. Az integrált rögzítési pontok lehetővé teszik, hogy polcokat helyezzünk be a raktérbe, vagy állványokat rögzítsünk be fúrás nélkül a falakba, a hat választható cargo horog segítségével pedig szinte minden stabilan rögzíthető lesz. Az utas oldali ülés alatti tárolóban térképeket, és iratokat is elhelyezhetünk, valamint ha lehajtjuk az ülést, még nagyobbra tudjuk növelni a rakteret, és az ülés hátán lévő tálca segítségével, praktikus rögzítési pontot hozhatunk létre.

Több tárolási hely is elbújik az egész autóban, főként a középkonzolban, ahol laptopokat és elektronikai eszközöket is tárolhatunk könnyedén. A kis teherautókban jól megszokott oldalsó tolóajtókon kívül a hátsó ajtók is nyithatóak, így szinte minden oldalról elérhető a raktér. Az elülső ajtók kisebbek lettek az átlagosnál azért, hogy a városi forgalomban könnyebben ki tudjon szállni a sofőr, és a kísérője. Egy hiányosságot azonban felfedezhetünk, mivel az autóhoz nem jár vonóhorog.

Az autó külsejéről elmondható, hogy a modern Chevy stílus megjelenési jegyeit hordozza magában, azonban a 2015-ös City Express csak két utas szállítására képes, plusz a rakományéra. Ha igényünk van rá, kérhetjük a hátsó sötétített üveg helyett egy átlátszóbbat is, hogy a rakományunk több fényt kapjon. Egy optikai csomag részeként igényelhető krómozott hűtőrács, dísztárcsák, és a karosszéria színére fényezett lökhárítók, kilincsek és tükrök.

A 2 literes 4 hengeres motor, egy hatékony hajtóművel összhangban működik egy CVT váltóval, a tökéletes menetteljesítmény eléréséért. Elérhető lesz még a technológia palettán, egy tolatókamera és egy navigációs rendszer, aminek segítségével a parkolás és tolatás könnyebbé válik majd. A biztonsági alapfelszereltséghez tartozik a függönylégzsák, az első légzsák, és az első ülés oldalán az oldalütközési légzsák. Természetesen a kipörgés gátló, a menet stabilizátor, és a blokkolásgátló fékek is alapfelszereltségnek számítanak.

Hazánkban még nem tudni mikor jeleneik meg a City Express, azonban mindenképpen figyeljünk oda, ha külföldről hozatjuk be az országba végezzünk el rajta egy eredetiség vizsgálatot, mivel sajnos sokszor adnak el ilyen típusú nem teljesen eredeti alkatrészekből készült autókat. A Chevrolet minden behozott autónál támogatja az eredetvizsgálat elvégzését, mivel így elkerülhető sok olyan gond, ami megterhelheti a pénztárcánkat.